Känner du mariah carey?

Man måste tydligen lära känna artister så man är säker på att dom är trevliga och ödmjuka innan man kan lyssna på deras musik ^ ^ Det tycker ialla fall min mamma. Om så är fallet så har jag inte så mycket musik kvar att lyssna på..
Anledningen till min idol-irritation är att det inte handlar om rösten längre, alla bölade när Evelina åkte ut för hon va ju "så himmla go". Jaha? Det faktum att hon inte kan hålla en enda ton verkar inte beröra så många direkt... Fine, man vill kanske inte rösta på någon som är jordens största miffo i en musiktävling där folket skall rösta fram en ny nationell folk-idol, men det handlar alldeles för lite om rösten.

Såwatteh.. så var det med det minsann. Nu skall jag lära mig mer om globalization of culture, arrivederci.

Kommentarer
Postat av: Lilla Mor

haha - jag
tror jag är mer intresserad av människorna än musiken. Så är det och det är nog därför som jag hejade på Markus förra året. Tänk när ni var små och sjöng för mig -Tyst unge du sjunger falskt, sa jag ju inte som tur var! Nää jag är nog lite konstig... Älskar dig!

2007-11-11 @ 10:40:09
URL: http://www.metrobloggen.se/ninna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0