oh what a day

Whats up with my sleeping habits? När skall jag få mig en hel natts sömn va? va? John Blund?
Vaknade minst 5 ggr inatt och var vaken minst 30 min per gång, tar musten ur mig *puh* Vaknar tröttare än när jag somnade. Finn fem fel.

Det är ett enda stort frågetecken hur jag gick upp och tog mig till projektmötet på skolan, för jag kan omöjligen ha varit vid liv kl 8. Känns som jag var full och har en jätte minneslucka eller nått..
Var på vårdcentralen och fick help with my problem (japp jag har feta problem), hämtade ut receptet och nu sitter jag här. Gnu-trött och ser fram emot 3 timmars föreläsning om Universalism i eftermiddag, oh joy, det heter LATTE i oanständiga mängder. . . Borde jag inte få stammis rabatt på Waynes snart?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0