Orgasm och lik

Jobbet käkade fancy dinner på Casa Mia igår. kalaset gick på 3 rätter och en jävla massa illamående. David som skulle ut å festa senare på kvällen såg tillfället som en gyllene chans till förfest.. vilket grabbgänget en bit bort också gjorde.. pre-game på fin restaurang...kändes som en enda stor förfest deluxe. Senare tog jag och Åsa oss en svängom på Lilla Torg för en drink.

image149
Kimsans favvo: Orgasm!


Jag och Madde i 3:an xD Läckerheter!!

image150

Morbror min kom nyss och levererade döda musbebisar i papp-påse till mig som jag skall leverera vidare till mamma som jag skall till ikväll. Hennes orm-mat...
Kan inte beskriva med ord hur vidrigt det känns när man skakar påsen och kännser stenhårda musbebisar klicka mot varandra.. *huuää*
Tänk att jag skall färdas ända till Lund utan att en enda själ vet att jag har en likpåse i väskan med döa möss.. undra vad folk har i sina väskor utan att folk har en enda aning.. Jag känner för att gå igenom en flygkontroll och se vakternas reaktion på innehållet..

Kommentarer
Postat av: Maddeli

haha vilka hetingar! :P

2007-11-26 @ 01:10:45
URL: http://maddeli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0