sjung med mig pappa!

pappa jag önskar mig en musik-session med dig i julklapp. vill att du ska lära dig accorden på gitarr till "too close for comfort" med McFly så ska du spela när jag sjunger.

I never meant the things I said to make you cry 
Can I say I'm sorry?
It's hard to forget, and yes, I regret all these mistakes

I don't know why you're leaving me,
But I know you must have your reasons
There's tears in your eyes;
I watch as you cry, but it's getting late

Was I invading in on your secrets?
Was I too close for comfort?
You're pushing me out when I wanted in
What was I just about to discover
When I got too close for comfort, driving you home?
Guess I'll never know

Kommentarer
Postat av: Lilla Mor

Jag önskar mig boken Örnarnas rike av Brutus Östling. Alla hundar är mina hundar! Får han inte vara med på bild? Det står bara om Zelda i texten men jag kan förtydliga ägarskapet. Förresten ska jag ringa till Simrishamn ikväll - angående en jr-unghund - hane!

2007-11-13 @ 14:55:54
URL: http://www.metrobloggen.se/ninna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0