Take me home to the place I belong

Tänt ljus och krupit upp i sängen med mysfilt och vovve. Hade velat göra en kopp latte men risken finns att jag aldrig mer somnar. Thé är inte lika lockande som flytande koffein. Skall läsa ut min political philosophy-bok och förhoppningsvis somna tidigt (knappast troligt med alla störda sömnbeteenden på sistone).
Nyss hemkommen från Lund och pustar ut efter ett par dagar med familjen, missuppfatta mig rätt. Jag älskar dom hela högen men jesus christ vad skönt det är att vara ensam igen.
NU blir det kvalitetstid med vovve, plugg och musik!

Pussel å kräm/Kimsan

image151

Kommentarer
Postat av: Mother the

glöm inte www.tjuvlyssnat.se
Puss!!

2007-11-27 @ 21:14:00
URL: http://www.metrobloggen.se/ninna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0