07.30?

Vaknar 07.30 (på riktigt) med solen i huvudet och en vovve blängandes 2 millimeter från ansiktet. han liksom blänger på en tills man vaknar. en ganska mild och relativt behaglig metod om man mig frågar. tänkte 'psss' somna om .com, så jag bullade in lillen under täcket och la mig för att snusa vidare. inte för att jag var dödstrött utan mer för att jag av ren princip inte kan tänka mig gå upp 07.30 när jag kan (men aldrig gör) sova hela dagen.  Vad gör man 07.30? Man ställer sig inte och diskar, man städar inte innom något område över huvudtaget, man läser inte (man är liksom endå trött i ögonen på något sätt) och man ringer inte till folk. Det enda man gör är ligger och väntar på den tiden så man brukar gå upp så man kan komma igång som vanligt. Alltså är det onödigt att gå upp 07.30.

Jag låg i sängen sömnlös (medans lillen snarkade under täcket) en halvtimme sen gick vi på en mini-promenad och käkade lite frulle..och nu sitter jag här. Produktivt? Det är lika onödigt att gå upp 08.00 med. Man är för trött för att göra saker men för pigg för att sova. what to do?

Nu ska ja åka å handla mjölk. charmigt va?

Later!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Läs min helt underbara nystartade blogg! ;)

2008-04-20 @ 09:37:43
URL: http://analkanal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0