shorts-mania

image513image514
image515image516


image521
Back-off shortsen samt dom svarta är påväg till moi as we speak. jag älskar shorts. jag har på allvar känslor för shorts. hade det varit giltigt att gifta sig med materiella ting hade jag gjort det. igår.
Det ska väl vara fan att man bor i ett land resembling nordpolen. skit också. men jag spatserar runt i shorts hemma all the time. ganska kul att drulla runt i korridoren med hotpants. man måste bjuda på sig själv. hade vi haft tropiskt klimat i sverige med runt 25-30 grader året runt hade jag bott i bikini och shorts dygnet runt. och så ska folk hålla på och mesa med att man ska ha respekt för sig själv och det har inte folk som viker ut sig och bla bla. låt folk vara nakna om dom vill. vissa kanske tycker det e skitkul att klä av sig och trivs med det som fisken i vattnet. alla vill inte sälja sina kroppar. vissa trivs bara med sig själva helt enkelt. allt behöver inte vara politiskt, ibland´kanske det faktiskt inte handlar om mer än att man trivs med sig själv och inte bryr sig ett skit om andra ser en naken. jag hade kunnat springa runt naken nästan. om det hade varit tusen grader varmare. tyvärr får man väl böter eller något om man gör det offentligt. i sommar är det stringbikini! ska vi åka till stranden mamma?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0