a little bit of this and a little bit of that

Tonight my dear, då bär det av. Jag har spenderat mina lagom sorgsna hundlösa dagar med att ösa i mig latte, shoppa som en gnu efter rese-stuff, skriva en fantastiskt rolig uppsats om en ännu mera fantastiskt bra bok, nämnligen Song of Solomon, skriven av Toni Morrison som vunnit Nobelpriset i litteratur. Hade kunnat skriva 29 uppsatser till om den, bring it on!

Annars? Sömnsvårigheter till maximala maximum igårkväll då det kändes som jag var 6 år och imorgon var min födelsedag samt julafton samt dagen då jag skall bli prinsessa ungefär. ultrasvårt att somna när man längtar efter nått ganska skitmkt.

MEN inatt åker vi och jag skall lite lagom bekvämt jobba ikväll. Här är det ingen ledighet en vecka innan semestern, här jobbar vi in i det sista. 6,5 timmar efter jag slutar skall vi upp hehe. Latte anyone??

Nu ska jag packa upp min väska så jag kan packa den igen. Men jag åker i förväg till Malmö Airport sålänge, ses vi där då??


Och Sara, gaah ska vi inte ses på en månad?? Böl !! Lova att blogga som ett sär när vi e borta, ska våldgästa internetcafe!



Later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0