Okey I'm alive



Malmö airport, 4 på morgonen



Läcker flyg-bild




Våra italienska vänner




Mötte upp Denise och hennes gang i Paceville. hardcore!




Outfits bilder finns det gott om kan jag lova.


Tequila rose-dieten var det som gällde.






outfits dude!




Vi spatserar lite vid Hotel Dolmen. ja alltså det heter så på riktigt. det är rålyxigt och typ Burj Al Arab-tusen stjärnigt. saknar min rosa solfjäder.




Jag blev ungefär megasjuk.




Neil and I at Golden Bay. As we pleasantly discovered, Golden Bay is heaven on earth.




Jennie, Neil's kusin och Neil i Golden Bay (best day of my life).





Valetta, den vackraste staden jag sett.




Läckra bussar på Malta




Strandpromenaden i Bugibba




påväg till Paceville





Champagne at Brown's




sen skulle vi tydligen strippa lite efter några glas rosé..




Hissbilder måste man ta.




Eliten på Red Aroma. Jennsan, André, norska Benedicte och Jonas, Axel och Jag. saknar ju er grabbs!



ROOMSERVICE!




posing i korridoren, jadå!




jag förtränger min sjukdom med alkohööl. min å jennsans pre-party ensama innan Havana club, vi intar Brown och typ tömmer deras Sex on the beach och After Eight-shots förråd.. Bilderna efteråt ser ut såhär:






Sen mådde vi skit-illa plötsligt...Observera vattnet på bordet



Sen Havana Club with the gang, sjukaste folket nånsin





Sen började guysen dansa, såndär dansfilms-gemensam grej som bara händer på film. vi dog ungefär så coolt det var. David i flätor och vitt linne total-äger.





Värker i hjärtat av saknad





Neil, Havana Club, Primera Hotell, Tanten i affären, David/Mark/Alan/Beneticte&Jonas/André&Axel/Dario, Paceville, Bussarna, den underbara Maltesiska atmosfären, gatorna med vänstertraffik och utan vägstreck, taxixhauffören som underhöll oss med "My boy lollipop", Browns, Red Aroma, Min maltesiska hostmedicin, Frukostbuffen, Valetta...

Always on my mind


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0