så jävla nära

Malta om ungefär 2 minuter. nä men alltså 4 dagar kvar. alltså fyra. Jag har redan packat, köpt allt som köpas skall och sitter på Sturup och väntar på flyget. Teoretiskt sätt har jag faktiskt det. Vi skall ha med oss mina högtalar med baslåda och var tvungna att test-packa min väska för en lägeskontroll och sen har väskan liksom inte packats upp igen. Så packat har jag gjort. Får hitta på sysslor nu dagarna innan och fejka en såndär härlig charmig inför-resan stressighet som hör till hela härligheten. gaaah skynda!

Kommentarer
Postat av: saaaaaaaaraaa

hahaha sluta ja vill ju oxåå FUSK!

men ni får ha d underbart:)

2008-08-03 @ 12:04:48
URL: http://sarsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0