a cup of tea, Jigsaw?

jag bor i en skräckfilm. min hisshall här ute är helt mörkerlagd(strömavbrott av stormen?) dessutom bor Jigsaw från Saw-filmerna under min säng. när jag har varit på toa mitinatten tar jag ett kliv över hela min lägenhet och kastar mig som en fotbollsmålvakt ner i sängen. det är ett under att jag inte drömt om saw-filmerna ännu, kanske e tidsfråga.
det är min absoluta fasa, att drömma att jag är ett offer i saw. det är den filmen jag är mest rädd för i hela världen. just för att den är så smart och bra, jag är rädd att den ska ge folk idéer. sett saw 4? den va skitbra, normalt också att man börjat ta Jigsaws parti nu..  så jag kanske ska locka fram honom ur sängen å bjuda på en kopp té?



Kommentarer
Postat av: Maddeli

Jag har den hemma waaah...ska man se den? Jag sover ju ändå inte så why not. Godis och SAW 4 planeras in tonight. Om du aldrig hör av mig så vet du :P

2008-01-26 @ 18:35:36
URL: http://maddeli.blogg.se
Postat av: The Mother

Nää inte titta på otäcka saker du din snurredrömmare. En trevlig film vi såg igår var förortsungar. Se den istället. Jag fick blunda när de skulle smyga på gräddbulletjuvarna...

2008-01-26 @ 21:58:19
URL: http://www.metrobloggen.se/ninna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0