allergisk mot redbull?

Igår blev jag full. Jag drack 2 energidrycker på rad och kände onykterhetsfeelings fick gå in på toaletten och sätta mig å andas. Funderade på Sara som inte blir påverkat av någon form av koffein. How is it possible? Jag blir onykter och somnar inte förän inpå morgonkvisten om jag dricker redbull. En gång fick vi redbull gratis på skolan och jag inhalerade all of it och fick niagara näsblod.

Shit vad trist det är utan bilder.. hold on, det kommer! Imorgon skall jag besöka mobilia och flörta mig till en läcker liten kamera.

Ska dammsuga..Kommer sen...
 

image195

Kommentarer
Postat av: Maddeli

Red bull hjälper mig att leva, det är den enda anledningen att någonting utöver datorverksamhet försigår i mitt liv.

2008-01-31 @ 00:28:09
URL: http://maddeli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0