bara en massa massa

' Cause times likes these remind me
that I've got to keep my feet on the ground


Djävulen i min nacke har förvandlats till en vanlig hederlig nackspärr. schönt. Har spenderat dagen med massa mys, massa vaniljté, massa McFly-klipp och massa läsa. en hel del massa helt enkelt. har tydligen inget toapapper kvar så jag får duscha efter varje toabesök. gå och köp toapapper säger du då, men sörrö jag har inga pengar. eller jo jag har pengar, men jag lägger bara pengar på tråkiga saker när det verkligen blir outhärdigt utan respektive saken. jag behöver känna panik innan jag inser allvaret i saker. det gäller rent generellt alltså.
Question: Varför kan man inte sätta youtube-klipp på repeat, eller kan man det?

Bacio!

Kommentarer
Postat av: The Mother

Ta telefonkatalogen isf toapapper. Låna av grannen kanske... Jag har toapapper du kan få om du vill!

2008-01-12 @ 21:54:19
URL: http://www.metrobloggen.se/ninna
Postat av: Maddeli

eller hur det måste va PANIK innan man gör något åt saken! Pengarna börjar rinna bort på kontot och Madde ska inte plugga i vår. Inkomst? BAH vilken bagatell!!! XD

2008-01-13 @ 17:24:05
URL: http://maddeli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0