if you could be kind and kill me?

Oh lord.
Pga utställning med ena vovven i GBG sitter jag nu barnvakt åt Maddes andra vovve Martini. Han släpptes av så vackert klockan 06.00 and it was truly a great time for everyone. I min fantasi somnade jag om när vi kommit in och vaknade ca 12.30, men i verkligheten lekte smågrabbarna 'hela havet stormar' samt 'jag är en bulldozer som har kommit för att utplåna dig' hela morgonen på min mage. Min plan att plugga idag fick genast packeteras om och återvinnas som morgondagens plan då jag tror jag fått en smula feber av omänsklig trötthet.
Please Madde säg nu att lilla Kicker blev multi-champion of the decade i GBG.



Kommentarer
Postat av: Maddeli

XD tack för att du passade Marreparre! Sorry om han störde! Det gick ju bra för Kicker iaf ;)

2008-01-05 @ 01:11:29
URL: http://maddeli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0