maräng-helvete

attans och tusen miljoner gånger attans.
Dagen startade otroligt bra med uppvaknande kl 09.00 och entring av gymmet vid 10. och alla var glada o lyckliga.
Sen upptäckte jag marängerna som blev över efter tårt-baket i söndags. shit shit shit.
Jahapp, där sket det sig rejält.. Nu måste jag leta igenom hela lägenheten efter fler gömda sötsaker så jag kan bli av med skiten. Är inte ens sugen på något, men finns det där så finns det där.

Oh well, mår lite bättre av tanken på att jag fullkomligt vinglade ut ur gymmet av utmattning. Imorgon blir de kondition med Petra, joy!



Update! Nu är marängerna slut.

Kommentarer
Postat av: Maddeli

Se det såhär, du hade garanterat ätit marängerna oavsett, men eftersom du tränat idag så har du ju typ förbrukat motsvarande kalorier ändå. Plus minus noll också nya tag imorgon!

2008-01-23 @ 13:45:11
URL: http://maddeli.blogg.se
Postat av: Mor

Ja och maränger är väl mest luft tror jag. Bättre än en hög chokladpraliner. Åt du upp tårtan förresten?

2008-01-23 @ 21:13:36
URL: http://www.metrobloggen.se/ninna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0