painkillers por favor?

Hej gott folk! Jag är mkt skadad. faktiskt väldigt mkt skadad. sträckte nacken inatt och kan nu inte röra mig på nått håll. måste lyfta upp huvudet med händerna när jag skall resa mig o dylikt. otroligt frustrerande och smärtsamt till max. har aldrig varit med om en smärta som denna och jag har gått runt med sprucken blindtarm.. jag lider.
Sitter i telekö till vårdcentralen, har varit nr 6 i 15 minuter nu. femtonminuter! vad har dom att säga som tar sån jäkla tid? kan jag gå före alla om jag garanterar att mitt samtal tar max 40 sek? jag vill bara ha knark mot smärtan och en läcker krage, tar ju en minut att fixa. dom kan tillochmed kasta ut kragen genom fönstret, jag behöver inte ens gå in!
jalla ostfralla jag lider! det e faktiskt inte skönt att sova sittandes och gråtandes på snedden *spottar å fräser* kom igen nu vafän! Kära Tomten, om jag överlever detta lovar jag att aldrig mer be om nått annat någonsin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0