aaww, men lilla du

Fick en intressant kommentar angående mitt Västra Hamnen inlägg som jag så gladeligen slösar lite av min energi på en stund.

"Sök hjälp är du snäll!
Du verkar ju inte riktigt friskt.
Och vad det gäller folket i V-hamn säger jag såhär "Lika barn leka bäst" du har inte något att göra här...
Håll dig på Värnhem eller Industrigatan där du hör hemma och ge fan i att snacka skit om vårt område i fortsättningen, vi vill inte ha billigt skräpp i vår hamn".


Hum hum? Har personen i fråga missat att vi åkte dit för att hälsa på vänner (inte för att skapa ett 3:e världskrig), att vi med glädje placerade oss helt frivilligt på backen och myste i solnedgången (och inte blev tvingade med munkavel under pistolhot) samt att jag refererade till V-hamnen  som "heaven"? Det var ett jäkla temperament på folk helt plötsligt.
Hädan efter kanske ni ska läsa med en nypa salt och observera den djupa ironin som oftast präglar större delen av mina åh så himmla seriösa inlägg.

(Och när vi väl är på det klara med det, så kan jag tillägga att paret i busken inte hade sex, utan låg och grovhånglade i badkläder...


Är vi glada nu? =D BRA! då lägger vi vår energi på roligare saker ist tycker jag!

Kommentarer
Postat av: svettlana

haha snacka om att hetsa upp sig för inget :)

lika barn fisa bäst

2008-07-17 @ 13:30:33
Postat av: svettovic

nej, det heter faktiskt "lika barn prutta bäst". rätt ska vara rätt. /s-ViC

2008-07-17 @ 14:08:54
Postat av: Madde

agression! ojoj =O

2008-07-17 @ 16:13:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0