tlööt

åh gud så jobbigt. börjat på mitt sommarschema nu, där det är tänkt att jag skall vakna 05.00 och börja jobba 06.00. funkade utmärkt igår då jag var oanständigt pigg och gla'. hela grejjen sket sig imorse då jag vaknade 07.00 i ren panik. ringde jobb och stirrade fram nått slags "flåt jag kommer genast", och fick ett lättsamt "haha det händer väl alla, ingen fara, kom nu" som svar. när jag kom till jobb skrattade folk ihjäl sig, och jag fick dras med kommentarer som " kiim har du me dej kvällsposten idag woahaha"..osv.

Nu är jag så trött att jag inte ens orkar känna efter. är inne på min 3:e latte innom en timme. tänker fortsätta inhalera latte tills jag får en stroke.

nu skall jag beställa en sladd så jag kan spela vidare på mitt beloved supernintendo. för jag är så jävla cool.



Later suckers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0