kompis det går bra nu

Okej Sara och jag hade ungefär en helgalen natt i lördes. Promenerade till Västra Hamnen med musik i högtalarna och en cider i näven i shorts och myströjor. läckert må jag säga.



Anlände till T vid halv 9 tiden och vi satte oss vid en backe i V hamnen med inbyggda högtalare. backen hade allså musik i sig. ganska så bokstavligen. fruktansvärt förvirrande efter ett par cider. 



Drog oss lite senare innåt pga tornados. konstaterade att folk i V hamnen är stela och humorlösa. vi gick förbi ett par som hade sex i en buske också.



Sen blev vi snygga.



Söta töser och glada grabbar. otroligt glada faktiskt.




Sara och jag fick lämna heaven och åka hem och byta kläder och mysa med vovvsingen ett tag.



Dagen efter mådde vi relativt bra. Fortfarande onyktra runt 11.00 vinglade vi till affären i bubbelgumsrosa mysdress och minishorts å tubtop vilket folk tyckte var ungefär skitkul.

Nu ett par dygn efter börjar vi nyktra till.

Kommentarer
Postat av: mady

haj gumman :) hur är läget? om du vill ha en ny bloggdesign så maila mej dina inloggningsuppgifter så kan jag göra om den ^^



POSS

2008-07-16 @ 02:30:28
URL: http://kandykills.blogg.se/
Postat av: Rich Kids

Sök hjälp är du snäll!

Du verkar ju inte riktigt friskt.

Och vad det gäller folket i V-hamn säger jag såhär "Lika barn leka bäst" du har inte något att göra här...

Håll dig på Värnhem eller Industrigatan där du hör hemma och ge fan i att snacka skit om vårt område i fortsättningen, vi vill inte ha billigt skräpp i vår hamn.





2008-07-16 @ 22:38:28
Postat av: Rich Kids

Sök hjälp är du snäll!

Du verkar ju inte riktigt friskt.

Och vad det gäller folket i V-hamn säger jag såhär "Lika barn leka bäst" du har inte något att göra här...

Håll dig på Värnhem eller Industrigatan där du hör hemma och ge fan i att snacka skit om vårt område i fortsättningen, vi vill inte ha billigt skräpp i vår hamn.





2008-07-16 @ 22:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0