oh happy day

All your opinions keep 'em to yourself
just let me think so I can hear myself

all I hear is ay ya ya ya ya, you're talking way too much



Ja! Jag har fått kosmisk jackpot. Jag har träningsverk i hela kroppen. inte överallt, utan överallt. Ingen gröt denna morgon, knappt att päronet går ner.. det tar stopp . träningsverk i halsen maybe?
Dessutom welcome back to hell mr.Nilsson, hoppas paradiset varit till behag, now back to work!

Imorgon är det Malmö internationella utställning. Bäst att ladda mentalt, man brukar få en lätt släng av hysteri efter en dag där. Antingen vill man bli utställningsproffs eller så vill man köpa 498 nya hundar. Jag skall mest hänga vid chihuahua-ringen och infinna mig i rollen som Maddes bodyguard/vovvehållare när det spänner i blåsan. Dessutom brukar chi-ringen va bredvid papillon-ringen, oh pleasure! ska vi gissa hur mkt kimsan kommer fota? Förra året hade mamma beställt bilder på whippets, hon är ogenerat totalbesatt av den rasen, så jag fick lydigt gå in till deras ring och knäppa ett par bilder. Ingen fattade vem jag var å varför jag fotade allas hundar. dom kan få undra.

image434image435
Lilla Kicker som vi alla ska hejja på imorgon, och Denemore Noble Perfection. perfection, jo tack. världens snyggaste pappis, bor på samma kennel som min vovves pappa bodde på. hoppas även han infinner sig imorgon. bilderna tagna från maddeli.com samt candygolds.com


Later!


Kommentarer
Postat av: Kelly

de e sköna, eftersom de har en inbyggd trampdyna fram (glömde skriva det i inlägget) men klackarna är höööööga :-)

2008-03-14 @ 10:28:40
URL: http://kellybellybutton.blogg.se
Postat av: Kelly

storleken var enligt mig normal oxå :) kramis

2008-03-14 @ 11:51:00
URL: http://kellybellybutton.blogg.se
Postat av: Maddeli

Öva nu everybody: *vi vill se, kicker vinna, vi vill se*

2008-03-14 @ 20:02:17
URL: http://maddeli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0