my life starts...

Okej bloggen är försummad and I'm aware of it. Idag börjar min kandidat-kurs och studierna tas till helt nya nivåer. Kraven på oss höjs till 200% och vi förväntas plugga mer än heltid. Jag tar en akademisk examen i ett otroligt teoretiskt program, vilket gör det hela mer komplext än andra utbildningar. Ca 50% av alla studenter som ger sig in på kandidatkursen går därifrån med en examen. Det är nu min utbildning når sin topp här i Malmö, det är även nu kämpandet inför USA börjar. Kommer ta detta på yttersta allvar vilket kommer innebära nedskärning på arbetstimmar på jobbet och på det mesta rentav :S

Är livrädd och överlycklig! :)

Wish me luck! Återkommer såfort jag kan!



Kommentarer
Postat av: kajsa

You can do it :D

2008-09-02 @ 16:11:06
URL: http://kaajsaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0