american dream

Sådär ja chicos y chicas! Nu är tentan inlämnad. Värsta rusningstraffiken i skolan. mer folk än dagtid. students as a group is a nightly creature. tydligen tentainlämning för samtliga på hela IMER. Har ni värsta diciplinen eller står ni också och knackar på rutan en sekund innan stängning flåsandes som en gnu??

ÅÅhee.. sicken mongo ångest... måste söka stipendier och prata med studievägledaren snart. Ta Masters degree i USA/England står allra högst upp på önskelistan och jag skall kämpa allt vad jag orkar för att göra det till verklighet! När jag tänker på det går det lite lättare att läsa om 'democracy and its critics' som jag i vanliga fall spottar på såfort ja ser den.

*Oh say can you see, by the dawns early light * handen på hjärtat everybody!

Kommentarer
Postat av: Maddeli

Gnu is tha shit!

2007-12-07 @ 02:44:16
URL: http://maddeli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0