ciao bella

Amen tja! Läget?

Denna morgonen var nästan skrattretande. I och med att min kära mobil är kidnappad och bortförd av något fattigt offer som tydligen inte har råd att köpa egna saker, så har jag inget larm. Jag kan alltså inte vakna på morgonen. Ringde mamma kl 1 inatt och panikade, hon fick damp och ville sova så jag fick tvinga Sara istället att vakna 9 och ringa mig, sen somna om. Mamma ringde endå kl 08.30, snell hest.
Sen spenderade jag en halvtimme åt att tvinga mina ögonlock att hålla sig uppe. Det är sant. jag började skratta flera gånger för det gick verkligen inte. helsjukt. sen ringde kära sara klockan 9. tacktack

Nu skall jag tydligen skriva en tenta om modern democracy, strong and weak states and changes of world politics.
På en skala mellan 1-10? Nja... minus trehundrafemtioelva?

Adios amigos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0