dilemma from hell

hämtade ut ett paket nyss som är från farmor (ser jag på handstilen, I'm good om ni inte visste det).
nu ere så att jag har enorma absitnensbehov av att öppna detta paket. nu är frågan om det kommer ligga ett inslaget paket i paketet eller om själva presenten/julkappen lixom syns direkt när jag slitit upp det. Get it?
 Alt.1: jag öppnar och blundar och känner om det är inslaget eller ej. om ej så lägger jag en filt över och ignorerar det till på söndag då vi firar lillejulafton med mamma-familjen.

Alt. 2: jag kastar ut samvetet genom fönstret och öppnar sedan paketet med uppspärrade ögon och dreggel i mungipan. no one has to know.

Jag återkommer om ca 5 min med resultat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0