flooding on the spis

Shit pommesfrittes med grillkrydda och dippsås!! Jag fick cp-ryck och diskade verkligen ALLT igår samt skurade toaletten (nä alltså t o a l e t t e n) fram till klockan 02.00, hade timman varit mer civilicerad hade jag säkert dammsugit åsså! vad hände?? Sen gick jag och lade mig omänskligt belåten med mig själv...vaknar kl 11.15 går ut me vovven och FORTSÄTTER! Får väl kalla in en exorcist eller nått, för det är mycket sannolikt att jag blivit occupied by a demon.. å andra sidan kan han ju få stanna isåfall, ja behöver nämligen dammsuga och moppa golven sen...

Jag fyllde en ugnsform med vatten och diskmedel över natten så det skulle lösas upp och ställde den på spisen, och fann sedan på morgonen hela spisen fylld med vatten.. eeh? Blev till å suga upp me papper...

Igår fick jag som (kanske) sagt en BAUTA tv och tusen växter av Maddelis pappa som flyttade till paradiset igår för att aldrig mera återvända. Han gav ju mig sin cykel också och jag börjar misstänka att han är tomten...
Jag som levt med en 14 tums plutte-tv sålänge jag kan minnas kändes som jag var på Bio när jag kollade på den massiva jätte tvn igår.

Njaaääe NU skall jag nog städa nånting! Pussel och kräm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0