häj

Juste, jag har ju en blogg.

Ehm.. läget? Kan man ha jeanskjol på nyår? Är det okej med de svenska folket? För jag måste ju kolla såatt det är OK först.. Folk är som besatta och letar nyårsklänning ett halvår innan nyårsafton.. UUfh blir så trött, funderar på jeans å en läcker sleten t-shirt, bara för att göra folk upprörda. För folk blir upprörda på fel kläder, hemmakvällar på helger och bröd som inte innehåller 400% fullkorn och GI och allt va skiten heter. Sånt som borde spela roll berör inte en kotte =) härligt!

Nu skall ja mata kackerlackorna som lever i min disk. Hejrå

Kommentarer
Postat av: Mamsi

Jeanskjol är hur bra som helst. Strö på lite glitter i håret så blir det hallaballoafint! Själv får jag nog ha resårbrallor för jag sväller av all mat och allt godis!

2007-12-29 @ 22:28:45
URL: http://www.metrobloggen.se/ninna
Postat av: Maddeli

gott nytt år, trotts fyrverkerier och hundar ;)

2007-12-31 @ 22:49:00
URL: http://maddeli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0