har du också en mössa?

I love posten and I love JULKORT. ironi är en fiskares bästa vän. min hjärna är play-do och alla mina celler i min kropp skriken i falsett: hjääääääälp vi vill sova! postterminalen by christmas är lika med *ggkgkgkghh whyyy*
Tur att vi har anställt 200 tusen julnissar som kan hjälpa oss att spotta på julkorten. ja dom kallas faktiskt så. dom extraanställda jularbetarna alltså. idag skickade jag ett brev till Tyskland som skulle till Finland.

Nu skall jag sova. håll tummarna att jag vaknar som människa imorgon. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Ma

sydnytt visade julnissarna på posten och jag trodde jag skulle få se en glimt av Kim som gick bakom med piskan i handen men icke!

2007-12-17 @ 23:55:13
URL: http://www.metrobloggen.se/ninna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0