Hej mitt vinterland!!

Nu har Kimsan vatt på stan och shoppat järnet! Julklappar till ditten å datten och en minigran och tröjot till moi och en massa strunt!! Medverkade även vid Mammas och lillsyrrans middag på La empanada, mina små loved ones. Mamma fick  nästan tårar i ögonen när hon berättade i detalj hur det såg ut när hennes ena orm dog imorse.

Lillasyster sätter ett nacho chips i halsen och hostar sig gul å blå så tårarna sprutar åt alla håll och kanter och mamma tittar på henne och säger likgiltigt: Är det jobbigt? haha.

Nu har vi pyntat graaaanen och lyssnar på "Hej mitt vinterland"! Jag är i så mkt julstämning att det räcker för hela svenska folket!

image170

Kommentarer
Postat av: Rörd mamma

Jaha ja - du insinuerar alltså att jag bryr mig mer om en död orm än om Kajsa? Det låter lite kul faktiskt.

2007-12-05 @ 22:40:54
URL: http://www.metrobloggen.se/ninna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0