Hej snyggo

Nämen Hääj! Hur e läget? Om jag är vid liv? Njaäe de skulle jag inte vilja påstå.
smått mental breakdown efter dessa två dygnen. Har insett att sömn är överskattad och att man kan leva på chips, alkohol och mannagrynsgröt en längre period utan att få en stroke. Jag har även åsså insett att om mitt liv hade ett soundtrack skulle det vara 'Genom eld och vatten'. får damp och skuttar runt som en gnu när den spelas ute.

skall strax ta på mig den absolut gräsligaste outfiten jag äger och sätta upp håret i en bregott-fettig knut mitt på huvudet innan jag beger mig.

jag anser det mkt viktigt att man låter utseendet reflektera hur man känner sig.


image174

Kommentarer
Postat av: Ma

Som man bäddar.... Ät vitaminer och tänk på julafton så känns det sådär bra igen!

2007-12-09 @ 18:25:04
URL: http://www.metrobloggen.se/ninna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0