hundknark

slagit (slått?) in jule-claps och haft terapi med lillen som vägrar kissa ute pga alla smällare från alla håll i fjärran. ska till veterinären på tisdag och köpa knark till honom inför nyårsafton. bud på att lägga fram papper eller ställa fram en kattlåda som han kan gå i om det blir total nöd..alltså seriöst.. de händer ingen ute så fort dom smäller EN liten kina puff.. jag har hört att det är förbud att smälla smällare i tätområden.. hallå är inte de flesta områden i malmö ganska täta?
stackars lillen kommer få en hjärtattack på nyårsafton =(

Kommentarer
Postat av: Maddeli

ska du skaffa D.A.P?

2007-12-22 @ 20:44:19
URL: http://maddeli.blogg.se
Postat av: Ma

Uschinamej stackars Mille. Blir lite chockad över att du redan har slagit in julklapparna för du brukar ju rusa in i köket med påsar och be om pappersaxtejpsnöre.... Vi har ju sparat det åt dig min vän! Åh vad jag också längtar efter julafton imon... Trots att jag inte får någon whippetvalp inpacketerad i celofan! Längtar efter dig! Kramar i massor!!!

2007-12-22 @ 23:27:14
URL: http://www.metrobloggen.se/ninna
Postat av: David

smällare är öveskattat, raketer likaså...förbjud skiten. man ska va negativ :)

2007-12-23 @ 01:34:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0