IG

Hej alla mina små kyklingar!

nu har jag firat mitt nya simkorts stundande ankomst med 2 latte. t vå styckna koffeinbomber. och jag tänker icke sluta dricka latte förens mina tänder förvandlas till rutten sand.

Idag hämtade jag ut mitt gammla lager av IG-tentor hos kurssekreteraren. Efter ett antal klämtjecka kommentarer från min sida som: ' halleå ja, jag tänkte tömma mitt IG-lager' etc. och ett antal rundor för stackars T.L till lagret (dom förvarar IG tentorna in a galaxy far, far away) så fick jag mina TRE tentor. frågetecken. Förväntade mig en hög tjock som bibeln som typ skulle kräva ett hyr-släp till att få hem. jahapp. tack då. hej.

Min mamma tycker om att göra folk upprörda genom att dra upp saker som hon vet gör folk irriterade. ja alla har ju sin egen hobby så det är ju bara att acceptera. min är att dricka latte. och nä mamma jag tänker inte ringa upp dig igen.

Kommentarer
Postat av: Ma

Hade jag kommit till dig som du var igår hade du slängt ut mig med huvet före. Inga tack - Inga förlåt... Näää jag ringer inte heller

2007-12-10 @ 16:59:27
URL: http://www.metrobloggen.se/ninna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0