Läcker dag!!

Somnade 19.00 igår (herre jesos, I know!) och vaknade 08.30 idag, lagom harmonisk. Har suttit lappar uppe i veckor om brandlarms-test här i byggnaden med texten: "Test brandlarm Måndagen den 3:e December" jaha? Thats it? Förr har dom testat larmet i korridoren, vilket e fine för de stör inte så mycket, men JUST DET för nu skulle dom tydligen testa ALLA larm i ALLA lägenheter. läckert? Icke! Lät som jordens undergång och vår förmiddag blev ett helvete kan jag meddela. Spring ut å in ur huset för larmet skulle testas i omgångar. Tinitus! Sen skulle jag cykla till skolan och hämta upp en gammal tenta inför min omtenta. Flåsade som en gnu och svettades niagara och så upptäcker jag att han jag skall hämta tenta av är sjuk, läckert? NÄJ. Bara att flåsa hem igen.. SUCK ggr 40.

Nu e ja hemma från jobb och tlöööt. Projectmeeting imorronbitti.. oh yes baby.

Nighty!

image153


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0