My navidad, natal, jul, christmas..you get it...

Firat jul i 2 dygn i sträck och vi är nöjda och svullna. Lillejulen hos mamma bestod mest av kusin-lek. Lilla Mathilda är sju år ung och typ skitstark. Hon tyckte att min rygg var en hoppborg där hon kunde ge utlopp för all sin energi. Men sööt är hon minsann den lilla. Sen blir jag och lillasyster Kajsa kära i McFly..och sen i Jason Mraz (kanske mest var jag iof..) sen i alla i One tree Hill. mycket kärlek den kvällen. Kanske blev lite för mkt One tree Hill-kärlek framåt nattligheterna då jag tydligen icke skulle få besök av Mr. John Blund och låg ist och kollade på en halv säsong av serien, somnade 06.30 och fick ett käckt försök till uppvaknande kl 09.00 av lillebror Lukas 11 år ung och utklädd till Linkin park.

Väl hemma hos pappa blev det en del vilande från min sida. Efter åtskilliga försök att somna i soffan, Kajsas säng, köksbänken, en annan soffa, golvet samt datorstolen så gav jag upp. sömn är överskattat.
När gästerna anlände käkade vi middag och snappsade. rejält grupptryck. fick i oss några snappsar och typ 10 Xider. nästan. HÄJSAN släkten ja. Lite kul när låtsas mormor säger: Åh nu börjar dimman avta iallafall (syftar på vädret) och jag kläcker ur mig: Nehedu! de har den verkligen inte (syftar på mitt eget tillstånd,) och ler sådär snurrigt.

Julklappsöppning, fortfarande dimmig i huvudet, och alla var nöjda och glada.

Tack alla söta!!
Nu skall jag hälla i mig latte och plugga lite.

Pusselikram /Kimsan och lill-mille

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hoppas din julafton blev bra :) Och god fortsättning!

2007-12-25 @ 14:24:34
URL: http://accordingtosandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0