postens julfest

ohlala! nyss hemkomen från jukpartajjet. kunde bara  käga ägg å potatis hhaahha läckert att man icke äter kött! de va typ femtioelvatusenmiljarder folk där å ja e icke  nykter nånstans. ivana lämnade några cider i min kyl "aja här får du, hinner inte dricka dom nu endå". hehe TACK typ. jag drack cider på bussen påväg till julfesten, David höll på att dl av skam, för de var tydligen aspinsamt, fastän det int end syntes.. aja vissa vill ju va nojiga möhöhöhö. Godnatt!!!
ska sova av mig min alkohol gunattus

Kommentarer
Postat av: KAJ

Jag är också lite vegetarian. Men finns ju mycket gott ändå! Och dessertbordet... Oj oj oj

2007-12-09 @ 13:55:30
URL: http://spiceupyourlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0