satc på facebook

Jag tycker att Facebook är fullkomligt meningslöst. MEN jag älskar att göra ett Sex and the City test som finns där. Det är det enda jag är inne på Facebook för då och då.
Går ut på att man skall svara på frågor med alternativ, såsom tex "vem sa detta?" "avsluta citatet" "varför är hon upprörd i denna scenen (och så är där en bild) "vilken låt spelas i denna scenen" osv..ritkigt sjuka och detaljerade frågor med andra ord. Just nu är min rankning:
Your Rank: 5974 out of 305244

HAHAHAHAHA! Jag skall bli top- one hundred...


Kommentarer
Postat av: Maddeli

Kollar på SATC just nu =D tre avsnitt i rad varje kväll på trean!

2007-12-27 @ 00:19:24
URL: http://maddeli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0