Hilton i Rwanda

Först tänkte jag "okey fine great". Bruden skall actually åka ner Rwanda, det är ju bättre än att springa runt i glitterbikini upp och ner längst Hollywood hills, men sen uppenbarade sig nästa rad: "Besöket i Rwanda planeras även bli en del av en realityserie med flera kändisar, som grundaren av Playing for Good ligger bakom". Nej fel. Reality-serie? Jag hade blivit femtioelva gånger mer impad om dom hade skrivit att Paris hilton nyligen varit i Rwanda utan att någon riktigt visste om det, utan att ge 40 st "jag kände att det var rätt, dom har det så dåligt och nu är jag en mkt bättre människa"-presstal efteråt. uuuh, allt för att se så bra ut som möjligt. det gör bara hela alltet till en löjlig charader.

Kommentarer
Postat av: Mor

Jag blir så trött på dessa plastmänniskor så jag faller i koma - Vad ska hon där och göra och kan inte reality-tv förbjudas i grundlag omedelbums?? Jag säger bara - ta bort henne - Kram min Kimsan

2007-10-17 @ 18:27:36
Postat av: Mor

Förresten så får du en blogg att besöka här - har nog nämnt henne - galen och smart dam som skriver finurligt http://sandragustafsson.se/

2007-10-17 @ 18:30:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0