Jösses amalia =)

Ett mycket givande samtal med en väldigt bright snubbe på en community-sida:

Han:
do U miss something?

Jag:
Näe inte vad jag vet :)

Han: (syftar på att jag tydligen varit inne på hans sida mer än en gång..)
me tanke på att du kommer in o ut frn mig..så tänkte kanche du saknade ngt ;P

Jag:
nix, jag saknar inget. adjö!

Han:
andas lite..du behöver inte leka häfftig..

Jag:
häftig stavas med ett F

Han:
jag vet att dt stavas så..o asåå jag vet vem du e så kom inte o lek alan balan nu hajjaru..

Jag:
hoppla, vad stressig du verkar :) att du vet vem jag är tar jag som en stor komplimang för jag har ingen aning om vem du är

Han:
mm både du o jag vte att du vet vem jag e..så lek inte dum ..hade du inte vatt em jenny sist så hade jag inte vetat ens att du existerat =)

Jag:
har faktiskt ingen aning om vem du är :) och du behöver inte veta vem jag är heller :) brukar inte bry mig så mycket om folk jag aldrig sett i mitt liv. Och jennie stavar med ie inte med Y. Adjö!

Han:
Ju mer du skriver desto mer löjlig blir du ..dumaste tjejen jag har snackat me faan hahaha ...trevlig sommar glad påsk o godjul

Jag:
du bryr dej för mycket om folk. bry dig om dig själv istället så blir det mycket bättre :) glad påsk!

Han:
haha..du skämmer ut dig människa..jag har drivit me dig hela tiden o du tar saker o ting på allvar shiiit..ha dt bra

Jag:
jasså? tycker jag inte :) skäms sällan när jag inte behöver,. onödigt att bry sig om folk man inte känner. Puss hej!


Kommentarer
Postat av: Mor

uschanamej - sånt folk det finns - iQ 2,25?

2007-10-26 @ 16:06:54
URL: http://www.metrobloggen.se/ninna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0