Lura din hjärna vettja!

Fotar för fullt idag, lägger in alla bilder på samma gång antingen ikväll (kan bli tajt med tid) eller imorgon förmiddag när jag och sara ligger hemma med värsta bakis-influensan.

Just nu studsar jag runt som en toss och städar, med musikvolym som skulle kunna få mig utsparkad ur byggnaden! Löjligt hur man kan lura hjärnan till saker, lite dans och musik gör att man tror att det är kul att städa, om man fokuserar på dansdelen så tror man att det e det man gör som huvudsak.. om ni fattar...haha. Skall köpa en bok till skolan idag inte sugen men man får väl köra med samma taktik där. Käka en massa godis vid sidan om eller nått så man tror att det e det som är det viktiga..eller nått :P SKA hinna med att köpa boken OCH köpa islatte OCH ta den tidiga bussen till jobb idag. JA det ska jag! Blir galen, varje gång jag tänker vara en smula tidig till jobb så jag slipper stressa så är det traffikstockning/sena el. för tidiga bussar/bussar som inte kommer alls/bussar som går sönder eller helt enkelt bara något i vägen, som gör att jag kommer för sent istället för för tidigt. Så nu tror min arbetsledare att jag är värsta slarvern, men nej det är jag icke.

Nu städas det vidare! arrivederci!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0