Money spent

Köpt böcker för en tusing, och tröstade mig själv med jeans och trosor. In fact, jag har bara 2 par jeans jag verkligen använder och ett par av dom gick sönder uncapable of fixing, och det andra är påväg att trilla ihopa...så jeansen var en survival grej..och trosorna var väl lite av en sådan också, då jag är i stortbehov av att tvätta= inga rena underkläder moaha. Ikväll blir det plugg på allra högsta nivå, sitta uppe med cappuccino och gotte och hela kittet!

Kommit påmig själv med att tänka på engelska och prata engelska med dom svenska studenterna i min klass, freaky! tänk hur påverkad man blir av språket omkring en. Förstår att folk som bott utomlands ett längre tag pratar språket när dom kommer hem igen. jag hade nog varit en sådan... hade nog inte brytit på engelska och pratat värsta svengelskan, men jag hade nog pratat engelska hellre än svenska... i och med att jag redan är påväg att göra det. ser ingen vits med att prata svenska haha, dötrist språk ju! haha!

Nu skall jag bemästra min stökighet i lägenheten, sedan "Basic documents on Human Rights", min lilla fickbok på 1200 sidor och 5 kilo, mumma!

Kommentarer
Postat av: Madde

mmm låter som en riktig studehelg får både dig och mig XD härligt!

2007-09-28 @ 16:27:52
URL: http://maddeli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0