sömnproblemas

Sover mkt dåligt just nu, inatt somnade jag 03.00 och förra natten 06.00! igår fick jag skippa skolan...sova 30 min kanske inte riktigt hade räckt till..eller kanske bara e jag hehe. var dock i skolan idag, men kämpa för vakenheten var ett faktum. Tur att det var mitt favvo lektion- The Convention on the Rights of the Child! FN:s barnkonvention, där det bestäms om barnens rättigheter. Kollade på Alpha dog med T idag, den va braao, men ACK vad sur jag blev på det dumma slutet. Även om det var det som tog filmen till en annan nivå så blev jag arg.. alla filmer borde lära sig av Askungens slut. Fler filmer som avslutas med  "..and they lived happily ever after" , tack!

Längta till Lördag!


NU ska jag sova... please heaven give me a whole nights sleep?

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0