heej sötnöt

Energidryck, apelsin, managrynsgröt. jag äter middag. jag är inte fattig eller lat. jag bara tycker det är skitgott.
jag vet någon som inte kommer somna inatt. för jag ljög. jag dricker två energidrycker. men det gör inget för jag skall endå se läskig-film sen så jag skulle nog endå inte somnat ikväll.

Maddy (som bor typ granne me mig men som jag aldrig hänger med varför det? vavavava?) har en ny blogg. Hon är coolast. besök.
kandykills.blogg.se

nu skola jag snart bege mig nånstans. ta hand om er små pluttsaker! hörs sejn!

Pussel!


Who is your lover when hell freezes over?
People marches to the drums everyody's having fun to the sound of love

Kommentarer
Postat av: Mor

Energidrycker verkar vara ditt nya - vaereförfelpåkaffe? Puss!

2008-02-05 @ 20:29:46
URL: http://www.metrobloggen.se/ninna
Postat av: mady

hehe meen :) tack för reklamen darling ^^

2008-02-07 @ 01:28:28
URL: http://kandykills.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0