monster

Idag har jag varit ungefär über-trött. Fick monstertandverk igårkväll och kunde icke somna. Tog en av Fridas superpiller men utan resultat (!). Deckade av utmattning runt 03.00 och gick i sömne nån timme. Sen vrålade larmet (som jag ställt på högsta volym för att inte försova mig..igen..) 05.00 och HÄJSAN dax att jobba. Blev placerad på kodning först av allt kl 06.00. HURRA! Kodningen kl 6 innebär att man sitter ensam i en sal och glor in i en data-skärm och skriver in postnummer från brev. och klockan 6 finns det typ 3 brev i kvarten. Halvhysterisk av trötthet öste jag på med den absolut bullrigaste musiken jag kunde finna i min ipod och satt med uppspärrade ögon och halvdansade på stolen en timme tills jag nästan fick migrän.

06.00-kodningen är hypnos.

Samma visa imorgon igen och SNÄLLA får jag sova inatt?


Kommentarer
Postat av: Madde

tandverk igen? Du har sånt årligt trauma! Kanske dags att gå till tandläkaren ;)

2008-07-16 @ 13:41:43
URL: http://maddeli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0