kim goes posten

image459

jag ångrar att jag fick jobb-kläder. nu tas jag på allvar och måste säkert lära mig tusen nya saker som dom kan utnyttja mig för sen. jag kan ju göra som den lilla pluttesaken på den andra avdelningen, att komma till jobb i platåskor och hotpants. läckert.

inne på min femtioelfte latte och skall strax worka out lite, blir hemma träning idag.  sen ska vi åka utomlands och hälsa på Madde. must not forget passport och rabiessprutan. man måste ta sån när man skall resa enda till Bunkeflostrand. man skall även akta sig för att dricka kranvattnet. och prata med urbefolkningen om man inte kan språket. jag har hört att dom kan ha ett hett temperament där. wish me luck!

Later!


Kommentarer
Postat av: Maddeli

jag har interneeeet helt plötsligt! YAY nu kan jag hitta till höllviken! Och du överlevde ju Bunkeflo dessutom!

2008-03-18 @ 20:30:35
URL: http://maddeli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0