melodi-skit

oh jesus kristus heliga maria i Betlehem vad jag hatar melodifestivalen nu för tiden. Vill höra söta lilla Sibel endast, men tösen är säkerligen sist ut och då måste höra alla fruktansvärda bidrag. Just nu skrållar Linda Bengtzin eller vad tråkmånsen heter och låten är skrämmande lik Grace Kelley (kelly?). Nu sa nån programledare att detta är Lindas tredje gång i Melodifestivalen. Om jag minns rätt så har hon aldrig vunnit eller ens kommit i närheten? (rätta mig om jag har fel). Carola har tydligen också vatt med upprepade gånger men bruden har ju actually vunnit ett antal gånger.

Däremot kan jag tycka det är kul att se Eurovision, för ibland dyker det upp en grym artist med en låt som är värd att bryta lagen för och lägga in i ipoden.

NU e de Sibel tydligen! Hejja tösen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0