morsning people!

You got me trippin, stumbling, flippin,  fumblin


image507

Häjsan! känner ni är läckra idag? Vi mår prima skinka. det är alltid lika fantastiskt att byta om när det står 5 byggarbetare utanför förnstret och pysslar med rabatten. Rulla ner persiennerna dårå säger ni, men sörrö solen skiner som aldrig förr och med tanke på D-vitamnbristen man ligger inne med om man bor i Svearike pga solbristen, så vill man gärna absorbera dom exotiska strålarna som en junkie medan man har sin chans. lite nakenhet får man väl bjuda på, eller? Madde knows what I'm talking about, hon bor praktiskt taget i ett glashus.

Idag kommer kanske Girls of the pb mansion, längtar ihjäl mig. Längtar ännu mer efter mitt supernintendo, men det försöker jag att inte tänka på..hurts too mucho to wait... Kim förvandlats till full-time nörd? Må det ske isåfall.

Nu ska jag och lillen dansa till bailando. Later!

Kommentarer
Postat av: Maddeli

jo, vaktmästarna ska tydligen IN här tre ggr om dagen och stå i min trädgård hmmm

2008-03-27 @ 18:51:18
URL: http://maddeli.blogg.se
Postat av: Mamsi

Hoppsan! Jaja själv hade jag dragit ner persiennerna men då är jag ju 20 år äldre! Kan ju ha betydelse:)

2008-03-27 @ 19:13:10
URL: http://www.metrobloggen.se/ninna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0