träningsverk x 6

Läste om träningsverk på Katrins blogg. måste hålla med ett par ton procent. har jag icke träningsverk nästa dag kan jag få för mig att gå tillbax på studs och spinna i femtioelva timmar för att framkalla skiten. no träningsverk = no effekt. och ja, man känner sig maximalt slimmad när man har träningsverk. älskar att inte se ut som en homo sapiens när jag ska försöka resa mig upp med värk i hela kroppen. träningsverk är min bekräftelse på en lyckad träning. mer smärta till folket. jadå.

Kommentarer
Postat av: Maddeli

duhh...klart det är brad pitt, logik!! Nä det blev nåt fel när vi skulle ändra massa design, och nu vet jag inte hur jag får bort den XD Om du mår bättre så kan jag lägga in en bild på braddan?

2008-03-12 @ 17:01:58
URL: http://maddeli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0