übernice

Morgongröt och det livet kretsar kring: Latte. Laddar inför mördarträning och kollar lite på Vänner i ögonvrån.
Har fortfarande inte kollat upp det där med om min familj dött eller inte. Det vore ytterst egoistiskt att inte ens höra av sig inför en sådan grej. Jag avvaktar lite. Men mamma, skulle du kunna höra av dej innan helgen, jag ska också på Malmö Internationella!

Igår fick vi tårta på jobb! Tydligen är vi duktiga eller något. Självklart slank en bit ner. shame on me.

Annars? Gym idag och imorgon, Body Lift på Torsdag och pilates-bollen på Fredag. Vila på Lördag och kanske pilates-pass på Söndag. jahapp det var veckans tränings-schedule.

image409

Me wanti! Jennie när ska vi beställa shortsen? Jalla hörrö!


Snyggvelina

image411

Later people!

Kommentarer
Postat av: Maddeli

Jennie påminner lite om Kate Hudson tycker jag, på nåt sätt!?

2008-03-11 @ 13:00:08
URL: http://maddeli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0