vad heter din tenta?

Dokumenten med mina hemtentor brukar heta det ena och det andra i min dator. När vi skrev stigma så hette den "j*vlacpstigma". dom kan också heta så charmigt som "f'ckingj*vlak*ktenta", "helvetessatan" och den jag skriver at the moment: "nujevlar". för nu fick jag lixom nog och gav mig fan på att klara skiten.

Ju jevlar!



och jag HAR sett hela playboysäsongen nu. 15 avsnitt plus allt extra mateial. så jävla bra. idag kommer mitt supernintendo om posten jallar sig med att skicka ut avin. för postat är det.
efter jobb skall jag köpa ett kilo nötter, stänga av mobilen och vara så jävla offline på msn och sitta uppe å spela till gryningen. så jevla rätt! please arrive today. pretty please.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0