Hello

Nu har vi bara examens-uppsatsen att fokusera på så kanske hinner man uppdatera on a daily basis from now on..
Jag är fast i McFly-dimman och planerar stanna här ett tag till för evigt. Skall med Sara ut på Lördag, tror ni man kan önska McFly-låtar på ett ställe som spelar RnB, eller måste man med våld koppla i sin iPod i deras högtalare själv? Plan B får vara att stoppa i lurarna i öronen och ställa mig i ett hörn med ryggen mot dansgolvet och lyssna på egen hand. det får det.
Idag tvättas det, och diskas det och McFly:as det och planeras det. Letar som en tok efter utbildning i London inför nästa höst. Kommer sannerligen söka till LA med omnejd också som planerat från början, men vidgar nu mina vyer och inkluderar London. Kärleken för den staden är gränslös. Bournemouth var heller inte fy skam.
Raggat upp tok-mycket info angående olika master's degrees innom International relations, human rights och political science, boende etc. som skall behandlas mer ingående såfort tiden finns. Excited!

Förhoppningsvis kan jag börja skriva vanliga inlägg igen då den värsta delen av skolan verkar vara över (peppar ta i trä), och jag kan börja umgås med folk som en vanlig homo sapiens och pyssla med annat utanför mina 4 väggar..massa bilder och massa kul! jaaaa!
Som sagt next stop: party på Lördag med Sara..fan vad vi e kassa på att ta bilder när vi egentligen älskar det bägge 2, så okej vi säger såhär MINIMUM 10 bilder skall produceras från Lördag, och läggas ut här. Sen får vi skylla oss själva om vi bara tar 10 bilder varav vi ser ut som ufon på 9 och som kanske möjligtvis människor på 1. Fan 20 bilder ska fan tas!! nu jevlar!

got to run mate, cheers! (läs brittiska! förfan, läs alltid saker på brittiska. gärna även saker som skrivs på svenska)

Ny policy: Alltid minst en bild i varje inlägg! Och det får inte vara en bild från google.se på typ en gnu, utan det skall vara ett par dagar gammla bilder eller liknande från nått i mitt liv. jadå.

Later!




strolling down Queensborough terrace vid vårt hotell påväg till notting hill. då när man älskade sitt liv.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0