"I'm not weird, I'm cool"

Ny policy once again: Alla inlägg skall inledas med ett citat som rubrik.

Ibland blir jag rädd för mig och Kajsa. Min syster och jag verkar sakta förvandlas till en och samma människa (inte mig emot). Vi hade tydligen skrivit nästan samma sak på våra bloggar, utan att ha läst varandras. Jag skrev: "Jag är fast i McFly-dimman och planerar stanna här ett tag till för evigt", hon skrev på samma gång: "Ni får helt enkelt leva med att jag och Kim är inne en McFly dimma". A tiny bit freaky... Sen när vi skickade youtube-klipp till varandra via msn så skickade vi samma klipp på samma gång till varandra, flera ggr. There's alot going on right now.. min fokus är rätt snurrig nu, och befinner sig lite här och var istället för rakt ner i uppsatsen. Bummer.. kan heller inte sätta fingret på om hur jag känner mig nu är negativt eller positivt.. Kajsa känner i princip samma..fruktansvärt skum känsla.. allt bara flyger runt i huvudet, får inte ordning på nått. Men som sagt.. behöver inte vara negativt..

Idag då? Welliwell mate, skall revise my introduction i uppsatsen, dricka skitmycket latte och diska. Vill till Lund.. men ekonomin säger NAJNAJ. or in fact, jag vill till London, men ekonomin säger NOOO. Saknar Bayswater *panikböl*
Aja, förhoppningsvis är man tillbaka innom ett år, cross your fingers!





Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0